Da er sommeren her

Personlig
En terasse med med fire stoler, et bord og blomsterpotter i hjørnet og på bordet. Det henger en lyskjede på leveggen som skjermer for vinden. Vi ser et Pride-flagg i blomsterkassen.

Det begynner endelig å ligne på varmere tider her på Fauske, og i dag satte jeg endelig fram utemøbler og fikk plantet blomster.

Jeg er såpass heldig at jeg kjøpte en leilighet med terasse som en del av trappen i inngangspartiet mitt. I tillegg har jeg balkong på nedsiden. Så jeg har mulighet til å få med meg sol det meste av dagen, om jeg vil.

Gleder meg til å sette meg her med noe kaldt i glasset (det blir Pepsi Max), en bok eller nettbrett i hånden, og en svett kropp med solkrem. Og om du har lyst til å komme på besøk, er du hjertelig velkommen. Blir det kaldt går vi bare inn.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Gå til toppen