Det begynner endelig å ligne på varmere tider her på Fauske, og i dag satte jeg endelig fram utemøbler og fikk plantet blomster.
Jeg er såpass heldig at jeg kjøpte en leilighet med terasse som en del av trappen i inngangspartiet mitt. I tillegg har jeg balkong på nedsiden. Så jeg har mulighet til å få med meg sol det meste av dagen, om jeg vil.
Gleder meg til å sette meg her med noe kaldt i glasset (det blir Pepsi Max), en bok eller nettbrett i hånden, og en svett kropp med solkrem. Og om du har lyst til å komme på besøk, er du hjertelig velkommen. Blir det kaldt går vi bare inn.


