Da er sommeren her
Det begynner endelig å ligne på varmere tider her på Fauske, og i dag satte jeg endelig fram utemøbler og fikk plantet blomster.
Det begynner endelig å ligne på varmere tider her på Fauske, og i dag satte jeg endelig fram utemøbler og fikk plantet blomster.
Det ble litt mer fotografering i 2021 enn i 2020, men også fjoråret ble preget av Covid-19. Likevel ble det nok bilder til at jeg nok en gang har kunnet velge ut mine ti favoritter blant alle bildene jeg tok. Les mer og se bildene her.
Jeg hadde i kveld stor glede ved å bygge det nye Lego-settet «Everyone is awesome». At mange homofobe og rasistiske mennesker har latt seg provosere av dette Lego-settet gjorde at jeg koste meg ekstra mye da jeg bygget det.
Jeg registrerer at en rekke personer, også folk jeg kjenner sier: «Det er nå greit at de er homofile, men hvorfor må de absolutt gå i parader spille på sex og nakenhent dersom de vil aksepteres som alle andre?» Det er selvsagt lett å si når samfunnet hver eneste dag ellers er en eneste lang […]